Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, segregacja, znakowanie oraz przekazywanie do dekretacji; Dbanie o obieg dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną urzędu. Przygotowywanie korespondencji do wysyłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną. Ewidencjonowanie listów w książce nadawczej i przekazywanie ich na pocztę. odbieranie telefonów i kierowanie rozmów do właściwych merytorycznie pracowników urzędu.Przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych.Obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne lub administracyjne; chęć do pracy
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 440 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach