Umiejętność budowania relacji z Klientem i reagowania na jego potrzeby.
Zaangażowanie do pracy oraz chęć uczenia się.
Zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu.
Doświadczenie w sprzedaży do klientów B2B .
Znajomość branży Instytucji Publicznych będzie dodatkowym atutem.
Zespół
Twoja rola
Współpraca z Klientem Biznesowym (segment SME/SOHO).
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Internetu, ICT, IoT, energii .
Opieka oraz wspieranie terminowego dostarczania produktów i usług przypisanym klientom, praca na bazach.
Przygotowanie oraz prezentacja ofert dotyczących usług i produktów Orange.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
stabilny partner,
stabilne warunki pracy w ramach umowy B2B,
bezzwrotnąa pomoc finansową na początku współpracy,
opieka Managerów Regionalnych,
siła marki,
bogaty pakiet szkoleń pod okiem trenera.
Elastyczność:
umowa B2B,
własna działalność gospodarcza,
elastyczne godziny pracy,
szerokie portfolio usług dla Klientów – usługi transmisji głosu, transmisji danych, TV, zaawansowanych usług telekomunikacyjnych (ICT), energię, Internet rzeczy (IoT)
Satysfakcja:
konkursy sprzedażowe,
premia sprzedażowa,
atrakcyjne warunki ubezpieczenia medycznego, karty FitProfit,
feedback.
Komfort:
zadaniowy styl pracy.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.