segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawe wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, preferowany kierunek administracyjny, finansowy; komunikatywność; dokładność; kultura osobista; umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach