Wspieranie Posła na Sejm RP w codziennej pracy; Prowadzenie dokumentacji biurowej; Obsługa spotkań Posła na Sejm RP; Sporządzanie notatek; Przygotowywanie interwencji poselskich; Przygotowywanie interpelacji i zapytań poselskich; Dbanie o wizerunek Posła; Sporządzanie notatek na stronie internetową; Dbanie o dobrą komunikację biura; Obsługa sekretariatu; Obsługa poczty polskiej; Dbanie o czystość w biurze.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, stosunki międzynarodowe, historia; Osoba niekarana, uczciwa, godna zaufania.
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach