kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Nasze wymagania
doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Doradcy Klienta),
wykształcenie min. średnie,
silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.
To oferujemy
pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).
Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.