Przyjmowanie oraz rejestrowanie korespondencji tradycyjnej; Utrzymanie porządku w dokumentacji biurowej i aktach; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera, drukarka, niszczarka itp.); Wprowadzanie danych do systemów komputerowych (np. Excel); Przygotowywanie raportów, zestawień i tabel pomocniczych; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną; Bieżące segregowanie i archiwizacja dokumentów; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie; ogólna sprawność psychofizyczna; zdolność koncentracji i dobra organizacja pracy; dokładność i sumienność; brak przeciwwskazań do pracy siedzącej i obsługi urządzeń biurowych; brak uczulenia na kurz i roztocza; podstawowa znajomość obsługi komputera i programów biurowych; podstawa obsługi ksero, drukarki i niszczarki; znajomość podstawowych zasad organizacji prac biurowych; znajomość podstaw archiwizacji - dodatkowy atut.
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach