zapoznanie sie z zakresem zadań realizowanych przez PCPRoraz przepisami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania jednostki; zapoznanie sie z procedurami realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz programów współfinansowanych ze srodków PFRON; wydawanie druków wniosków oraz udzielanie informacji o ulgach i uprawnieniach przysługujących osobom z niepełnosprawnościami; wspołudział w przyjmowaniu i weryfikacji wniosków składanych w ramach zadań z zakresu rehabilitacji społecznej i programu "Aktywny samorząd" oraz prowadzenie rejestrówi spisów spraw złożonych wniosków; wykonywanie czynności sekretariatu : obsługa centali telefonicznej, informowanie i kierowanie klientów do wlasciwych pracowników merytorycznych, obsługa poczty tradycyjnej, w tym obieg korespondencji przychodzacej i wychodzacej zgodnie z obowiązująca instrukcją kancelaryjną, obsługa urządzen biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
podzielność i koncentracja uwagi, dokładność i skrupulatność, uprzejmość, prawidłowa wymowa w kontakcie z klientem
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach