Zapoznanie się z pracą kancelaryjno-biurową jednostki; zapoznanie się ze sposobami realizacji zadań oraz systemem obiegu dokumentacji w Komendzie Powiatowej Policji w Gorlicach; porządkowanie aktow prawnych; prace biurowe przy komputerze; opisywanie i kompletowanie dokumentów do archiwum; adresowanie korespondencji do obywateli, firm i innych instytucji; redagowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej; kserowanie dokumentów i doręczanie korespondencji w obrębie jednostki; obsługa skanera iwysyłanie poczty e-mail.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
komunikatywność; dokładność; samodzielność
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach