obsługa urządzeń biurowych; zapoznanie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną; nabycie umiejętności praktycznych do wykonywania pracy z zakresu: prac kancelaryjnych, tj. wysyłki i odbioru korespondencji, przyjmowanie, sortowanie, prowadzenie rejestru; prac związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego: porządkowanie dokumentacji archiwalnej, przygotowywanie spisu dokumentów i opisu teczek aktowych, rejestracji dokumentacji związanej z prowadzeniem archiwum
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie; biegła znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office; zaświadczenie o zdolności do pracy na w/w stanowisku; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; dokładność i sumienność
Miejsce pracy:
Grybów
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach