Obsługa biura sekretariatu kancelarii. Przyjmowanie stron, udzielanie podstawowych informacji dotyczących zamierzonych czynności notarialnych, sporządzanie projektów pism wychodzących z kancelarii. Sporzadzanie projektów odpisów, wypisów. Sporządzanie projektów poświadczeń dokumentów, aktów notarialnych. Prowadzenie różnego rodzaju rejestró np. Repertorium A, skorowidza nazwisk. Staż w Nowym Sączu w godz. 9.00-17.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
odporność na stres, komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista
Miejsce pracy:
Nowy Sącz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego