Praca: Social media / marketing specialist

9 Sierpnia 2024 TLC Management małopolskie / Nowy Sącz
TLC to szwedzko-polska Grupa specjalizująca się w projektowaniu i produkcji rozwiązań dla sektora przemysłowego
i budowlanego. W swoich działaniach stawia na ekologiczne rozwiązania oraz zrównoważony rozwój.
W ofercie Grupy znajdują się systemy komunikacji stalowej dla przemysłu, tymczasowe zabezpieczenia placów budowy oraz innowacyjny system do budowy zbiorników wielkogabarytowych.
 
TLC zaczynało jako niewielka firma, a dziś jest Grupą spółek, która realizuje projekty na całym świecie. Tysiące inwestycji, które zostały wykonane na różnych kontynentach potwierdzają pozycję zaufanego partnera w biznesie. Do grona kluczowych Klientów TLC  można zaliczyć czołowe firmy z branży przemysłowej i budowlanej.
 
W związku z rozwojem naszego działu marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:
Social media / marketing specialist
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
  • prowadzenie kanałów social media naszych spółek - planowanie, tworzenie i publikacja treści (w języku polskim i języku angielskim) 
  • tworzenie treści i artykułów blogowych dla naszych spółek (w języku polskim i języku angielskim) 
  • współpraca z agencją w zakresie działań SEO m.in. przygotowywanie copy
  • przygotowywanie mailingów - analiza wyników, wyciąganie wniosków i wprowadzanie usprawnień (GetResponse)
  • aktualizowanie treści na stronach www i opieka nad wizytówkami Google 
  • wsparcie w organizacji targów i eventów
  • kontakt z podwykonawcami (np. drukarnie, producenci gadżetów, prasa) 
  • współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w Grupie
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • co najmniej 2-letniego doświadczenia w branży marketingowej, na podobnym stanowisku 
  • “lekkiego pióra” - umiejętność tworzenia tekstów jest kluczowa, ponieważ wiele zadań  będzie związanych z przygotowaniem tekstów 
  • doświadczenia w prowadzeniu kanałów w social mediach
  • znajomości  branży marketingowej i trendów
  • dobrej organizacji pracy i samodzielności
  • wychodzenia z własną inicjatywą
  • terminowości i odpowiedzialności
  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (tworzenie tekstów w języku angielskim)
Dodatkowymi atutami będą: 
  • Znajomość branży budowlanej i przemysłowej
  • Umiejętność analizy kampanii reklamowych 
  • Mile widziane także portfolio lub linki do prowadzonych profili w social mediach lub tekstów blogowych.
Co oferujemy:
  • zatrudnienie na cały etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt 
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę hybrydową - biuro w Gorlicach, Nowym Sączu lub w Krakowie
    (Co najmniej 3 dni pracy z biura. W przypadku pracy z Krakowa - delegacja min. raz w miesiącu do Gorlic)
  • szwedzką kulturę pracy
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy
  • dofinansowanie zajęć sportowych (karta MultiSport)
  • prywatną opiekę medyczną
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Niniejszym, mając świadomość, iż podstawą przetwarzania danych osobowych w procesach rekrutacyjnych jest art. 22 §1 k.p., informuję, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną zamieszczoną przez potencjalnego pracodawcę na stronie www.meblorent.pl/polityka-prywatnosci, akceptuję jej treść i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie, niezbędnych dla procesu rekrutacji w sposób tam przedstawiony, zgodny z wymogami Rozporządzenia o ochronie danych osobowych obowiązującego w RP od 25 maja 2018 roku, na potrzeby obecnego jaki przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MebloRent Sp. z o.o. w okresie 1 roku od daty złożenia niniejszego CV.”

Brak kontaktu ze strony MebloRent Sp. z o.o. w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia aplikacji oznaczać będzie, że po etapie selekcji dokumentów nie zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej.