Prowadzenie dokumentacji płacowych: kartoteki wynagrodzeń, karty zasiłkowe, obliczanie zasiłków chorobowych, listy obecności; Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników; prowadzenie dokumentacji ZUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; doświadczenie zawodowe - min. 1 rok (kadry i płace); prawo jazdy kat. B - mile widziane; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi komputera.
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Godziny pracy: 6:00-14:00Okres zatrudnienia: 3 miesiące
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach