- emailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta w zakresie reklamacji;- udział w wizjach lokalnych;- monitorowanie oraz sumienne i terminowe wyjaśnianie /opiniowanie reklamacji;- prowadzenie dokumentacji/ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych;- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;- współpraca z działem prawnym, działem handlowym oraz pozostałymi działami w firmie.Miejsce pracy: Tymbark 109, w godzinach od 08:00 do 16:00.Firma oferuje:- umowę o pracę;- pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży ogrodzeń betonowych;- możliwość przystąpienia do prywatnych pakietów medycznych;- możliwość przystąpienia do grupowych ubezpieczeń;- przyjazną atmosferę pracy;- możliwość rozwoju.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;- mile widziane wykształcenie techniczne bądź budowlane;- łatwości w komunikowaniu się;- wysokiego poziomu kultury osobistej;- dokładności, sumienności, uczciwości, zaangażowania;- umiejętności planowania i organizowania pracy;- umiejętności analizy danych;- prawo jazdy kat B.Firma zachęca do aplikowania również osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.
Miejsce pracy:
Tymbark
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
po okresie próbnym pracodawca deklaruje dalsze zatrudnienie na stałe
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa