Praca: Specjalista

27 Sierpnia 2025 Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu małopolskie / Nowy Sącz
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 155566

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę,
  • praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku  Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Grottgera 50,
  • budynek wyposażony w windę osobowa, klatkę  schodową o  szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm,
  • drzwi do pokoi biurowych o szerokości   90 cm,
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
  • sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania administracyjne i przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach równoważników za: brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego oraz w sprawie pomocy finansowej, a także innych spraw z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi w oparciu o przepisy resortowe i k.p.a. w celu zadośćuczynienia realizacji wymogów określonych w ustawie o Policji i przepisach wykonawczych.
  • Prowadzi gospodarkę mieszkaniową jednostki w tym aktualizuje i sporządza comiesięczne listy należności równoważników pieniężnych za brak oraz remont lokalu mieszkalnego oraz dotyczące pomocy finansowej w celu prawidłowego przyznawania i wypłaty świadczeń policjantom.
  • Prowadzi rejestry wydanych decyzji administracyjnych oraz bieżącą aktualizację kart mieszkaniowych i kart mieszkań funkcyjnych pozostających w dyspozycji KMP w Nowym Sączu oraz ich bieżącą aktualizację w celu prawidłowego funkcjonowania ewidencji.
  • Realizuje zadania związane z posiłkami regeneracyjnymi pracowników cywilnych i wypłatą równoważników pieniężnych za wyżywienie dla policjantów oraz psów służbowych, a także realizuje zadania związane z rozliczaniem żywienia osób osadzonych w PdOZ celem realizacji wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa.
  • Realizuje zadania związane z usługami weterynaryjnymi, a także ewidencją zwierząt służbowych celem prawidłowego rozliczania utrzymania zwierząt wykorzystywanych do realizacji zadań w Policji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
  • znajomość kodeksu postępowań administracyjnych oraz ustawy o Policji w zakresie świadczeń mieszkaniowych dla policjantów
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • znajomość przepisów resortowych związanych z równoważnikami pieniężnymi przysługującymi policjantom z zakresu świadczeń mieszkaniowych