Koordynowanie procesy przygotowania zadań inwestycyjnych i ich realizacji:1) Opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych oraz rocznych planów inwestycji i remontów;2) Przygotowywanie danych do przetargów a w szczególności do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;3) Przygotowywanie i prowadzenie powiatowych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z udokumentowaniem pełnego cyklu inwestycyjnego, oddaniem do użytku obiektów powstałych po procesach inwestycyjnych. Określenie wartości powstałych środków trwałych według podziału rodzajowego klasyfikacji środków trwałych i przekazanie dokumentacji zarządcy nieruchomości. Rozliczanie finansowe inwestycji;4) Prowadzenie i dokumentowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych zrealizowanych inwestycji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa; 5 lat stażu pracy w budownictwie; odpowiedzialność; terminowość; rzetelność; dyspozycyjność; umiejętność analizy i interpretacji przepisów; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi.
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Godziny pracy: 7:30-15:30Okres zatrudnienia: 6 miesięcy (umowa na czas określony)Szczegóły: https://bip.malopolska.pl/spgorlice,a,2733517,starosta-powiatu-gorlickiego-oglasza-nabor-na-stanowisko-urzednicze-starszy-inspektor-w-wydziale-roz.html
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach