Praca: Starszy referent

2 Października 2024 Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu małopolskie / Nowy Sącz
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 143354

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:




  • praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;




  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę;





  • praca w pozycji siedzącej i stojącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;



  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu.




Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:




  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku  Komendy Miejskiej Policji  w Nowym Sączu przy ul. Artura Grottgera 50;




  • budynek wyposażony w windę osobową, klatkę  schodową o  szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości  160  cm;




  • drzwi do pokoi biurowych o szerokości  90 cm;




  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;




  • sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajdujące się na każdym piętrze budynku;




  • stanowisko pracy znajduje się poza strefą ochronną, ale z koniecznością poruszania się w strefie ochronnej ze stale zamkniętymi drzwiami z dostępem na czytnik magnetyczny niezbędny do otwarcia drzwi.  


     



Zakres zadań

  • Wykonuje czynności związane z wprowadzaniem danych zawartych na kartach Prd 5/1 w celu zapewnienia pełnej informacji
  • Wprowadzanie do systemów informacyjnych orzeczeń sądowych w celu zapewnienia pełnej informacji
  • Przygotowuje informacje o naruszeniu przepisów ruchu drogowego na potrzeby prowadzonych postępowań przygotowawczych oraz wyjaśniających o wykroczenia w ruchu drogowym przez KMP Nowy Sącz oraz jednostki terenowe celem zapewnienia pełnej informacji o sprawcy
  • Udzielanie zainteresowanym informacji dot. posiadanych przez nich punktów karnych celem realizacji postanowień rozporządzenia
  • Wprowadza dane z kart statystycznych policjantów WRD do policyjnych baz danych celem zapewnienia kompletu danych
  • Aktualizuje i sprawdza prawidłowość wprowadzanych danych w celu uzyskania wiarygodnej informacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość przepisów dotyczących ewidencji kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego
  • umiejętności redakcyjne i analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"