sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, w tym pism urzędowych; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji , rozdzielanie pism zgodnie z instrukcja kancelaryjną; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy; udzielanie informacji telefonicznych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i elektroniczną; przygotowywanie i obsługa spotkań służbowych , narad i konferencji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
osoba operatywna, dokładna, wysoka kultura osobista, opanowana, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Miejsce pracy:
Biecz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach