sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej , m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism ( w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługa programów oraz urządzeń biurowych; pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i poczta elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
osoba dokładna, komunikatywna, spostrzegawcza
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach